Brev:
Kogt vand i flaske
19. august 2023
Alder:
2 mdr.
Kogt vand i flaske
Hej Helen
Det går rigtig fint med vores dreng på 2 måneder. Han får flaske og spiser efter en rimelig fast rytme, ofte ca. hver 3 time. Men, når det bliver aften, så vil han ofte ikke tage imod flasken, om dagen er der dog ikke nogen problemer, her spiser han som regel godt.
Jeg har fået det råd, at jeg skulle give ham lidt kamillete, men jeg kan se, at det ikke anbefales mere. Derfor har jeg forsøgt at give ham en flaske med kogt vand, og den har han taget imod. Er det okay at give ham lidt kogt vand? Det virker nemlig som om, at han afviser mælken, men gerne vil tage imod flasken, hvis der er vand i.
Når jeg giver ham flaske om aftenen med mælk, så græder han bare og han kan blive rigtigt ulykkelig. Måske er han også bare rigtig træt og kan derfor ikke finde ud af at spise, men flaske med vand vil han som sagt gerne have. Håber du kan hjælpe!
Kærlig hilsen
Oscars mor